مسئول لرزه نگاری کرمانشاه:ایستگاه لرزه نگاری سنقرمهرماه امسال افتتاح می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

فرهاد فروزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: علاوه بر افتتاح ایستگاه لرزه‌نگاری در ارتفاعات مادیان کوه شهرستان سنقر و کلیایی، تا انتهای فصل پاییز ایستگاه لرزه‌نگاری در منطقه سومار نیز راه‌اندازی می‌شود.

مسئول لرزه‌نگاری استان کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر 8 ایستگاه لرزه‌نگاری در مناطق مختلف استان فعال هستند که با افتتاح دو ایستگاه شهرستان سنقر و کلیایی و سومار تمامی نقاط استان کرمانشاه تحت پوشش ایستگاه‌های لرزه نگاری قرار می‌گیرند.

فروزی به ایستگاه‌های فعال لرزه‌نگاری استان اشاره کرد و افزود: ایستگاه‌های لرزه‌نگاری در شمالی‌ترین و جنوبی‌‌ترین نقاط شهر کرمانشاه در محل تاق‌بستان و کسری، در حوالی مناطق روانسر، جوانرود، گهواره، کامیاران، هرسین و کنگاور فعال هستند.

مسئول لرزه‌نگاری استان کرمانشاه گفت: انتخاب محل ایستگاه به گسل‌های منطقه بستگی دارد و علت راه‌اندازی این ایستگاه‌ها انجام مطالعات بیشتر جهت پوشش مناسب زلزله‌های منطقه است.

فروزی بیان کرد: از آن‌جایی که تجهیزات ایستگاه‌های لزره‌نگاری گران‌ قیمت است و این ایستگاه‌ها به صورت خودکار فعالیت می‌کنند باید مردم از صدمه رساندن به آنها بپرهیزند زیرا این ایستگاه‌ها عام‌المنفعه بوده و با صرف اعتبارت زیادی خریداری شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال تا امروز 247 مورد زمین‌لرزه توسط ایستگاه‌های لرزه‌نگاری در استان به ثبت رسیده که از این تعداد 79 مورد در فصل بهار و مابقی در فصل جاری رخ داده‌ است.

مسئول لرزه‌نگاری استان کرمانشاه گفت: بزرگترین زلزله رخ داده شده در استان و از ابتدای سال را مربوط به زمین لرزه منطقه سومار و با شدت  5/3 ریشتر در ساعت 36 دقیقه بامداد روز یکم شهریور ماه بوده ‌‌است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com